• مقالات عمومی
    مقالات عمومی پورتال به سایت ایران
    جستجو بر اساس
    تاثیر کیوی بر کبد چرب
    خلاصه مطلب :
    شواهد زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند ما تحت تاثیر رژیم غذایی هستیم که مادرانمان در دوره بارداری داشته‌اند؛ و در صورتی‌که آنها در این دوران رژیم غذایی چرب داشته باشند در آینده با مشکلاتی مانند کبد چرب غیر الکلی و اضافه‌وزن روبرو خواهیم شد. یک مطالعه جدید راهی برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب یافته است
    تاریخ ثبت :
    1397/04/30
    روش های افزایش کلسترول خوب (2)
    خلاصه مطلب :
    شما هم احتمالا درباره کلسترول خوب (HDL) و کلسترول بد (LDL) چیزهایی شنیده‌اید، اما آیا می دانستید که راه‌هایی موثر برای افزایش سطح کلسترول خوب و محافظت از قلب  وجود دارد؟ کلسترول خوب خون مقادیر اضافی کلسترول را از جریان خون برداشته و به کبد میبرد.
    تاریخ ثبت :
    1397/04/25
    روش های افزایش کلسترول خوب (1)
    خلاصه مطلب :
    شما هم احتمالا درباره کلسترول خوب (HDL) و کلسترول بد (LDL) چیزهایی شنیده‌اید، اما آیا می دانستید که راه‌هایی موثر برای افزایش سطح کلسترول خوب و محافظت از قلب  وجود دارد؟ کلسترول خوب خون مقادیر اضافی کلسترول را از جریان خون برداشته و به کبد میبرد.
    تاریخ ثبت :
    1397/04/25
    اندر فواید بادمجان
    خلاصه مطلب :
    بادمجان یکی از سبزیجات سرشار از مواد مغذی می باشد. یک فنجان بادمجان خام (82 گرم) حاوی 20 کالری، 5 گرم کربوهیدرات، 3 گرم فیبر، 1 گرم پروتئین و ترکیباتی از قبیل فولات، پتاسیم، ویتامین K و ویتامین C می باشد. 
    تاریخ ثبت :
    1397/04/23
    تخمدان پلی کیستیک دارید؟ سویا بخورید!
    خلاصه مطلب :
    سندرم تخمدان پلی کیستیک یکی از اختلالات هورمونی شایع در زنان سنین باروری می باشد. این سندرم زمانی اتفاق می افتد که تولید تستوسترون و سایر هورمون های اندروژن (هورمون های جنسی مردانه) در بدن افزایش می یابد 
    تاریخ ثبت :
    1397/04/20
    آنچه بیماران دیالیزی باید بدانند
    خلاصه مطلب :
    وقتی کلیه های شما دیگر قادر به حذف مواد زاید از بدن نباشند پزشک ممکن است دیالیز را تجویز کند. درنتیجه تنظیم یک برنامه غذایی برای کمک به حفظ برخی مواد مغذی خاص در خون مهم است. در رژیم غذایی متناسب با بیماری‌های کلیوی مقدار سدیم، پتاسیم، فسفر، پروتئین و مایعاتی که از طریق مواد غذایی وارد بدن می‌شوند باید کنترل گردند. به همین دلیل، بیماران دیالیزی در این زمینه به مشاور ه تغذیه نیاز دارند.
    تاریخ ثبت :
    1397/04/10
    اثرات شگفت انگیز تخم بلدرچین
    خلاصه مطلب :
    مهمترین فواید تخم بلدرچین عبارتند از تقویت بینایی، افزایش انرژی، تحریک رشد و ترمیم، بهبود متابولیسم، کاهش فشارخون ،تسکین آلرژی، پاکسازی بدن و پیشگیری از بیماری های مزمن. در ادامه با فواید تخم بلدرچین بیشتر آشنا میشویم
    تاریخ ثبت :
    1397/04/09
    دیابتی ها چه میوه هایی مصرف کنند؟
    خلاصه مطلب :
    طبق نظر انجمن دیابت آمریکا بسیاری از میوه ها غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر می باشند که برای بدن مفید هستند و به تنظیم سطح قند خون و کاهش ابتلا به دیابت کمک میکنند. 
    تاریخ ثبت :
    1397/04/05
    ارتباط مصرف چای با سلامت چشم
    خلاصه مطلب :
    مطالعات علمی در گذشته نشان داده‌اند که چای دارای مجموعه‌ای از فواید برای سلامتی انسان‌ها از ارتقای سلامت روده‌ها گرفته تا بهبود عملکرد مغز می باشد. 
    تاریخ ثبت :
    1397/04/02
    چی بخوریم بعد از ناهار کرخت نشیم؟
    خلاصه مطلب :
     اینکه در طول شبانه روز سطوح مختلفی از انرژی را داشته باشیم امری طبیعی است اما با مصرف یکسری مواد غذایی می توانیم از بروز این اتفاق جلوگیری کنیم.
    تاریخ ثبت :
    1397/03/30
    زردچوبه اکسیر سلامتی
    خلاصه مطلب :
    زردچوبه عضوی از خانواده زنجبیل می باشد و از ریشه گیاهی به نام کورکوما بدست می آید که درکشورهای  شرق به عنوان یک ادویه دارویی مورد استفاه قرار میگیرد. مزایای زردچوبه مربوط به ترکیبی فعال به نام کورکومین در ریشه آن است. مطالعات نشان داده اند که ارتباط قوی بین کورکومین و ارتقای سلامتی و طول عمر وجود دارد.
    تاریخ ثبت :
    1397/03/28
    کاهش عوارض شیمی درمانی با غذا
    خلاصه مطلب :
    شیمی درمانی عوارض جانبی بسیاری به همراه دارد. مواد غذایی زیر در به حداقل رساندن عوارض جانبی شیمی درمانی کمک کننده می باشند.
    تاریخ ثبت :
    1397/03/28
    چند نکته در باره حلیم
    خلاصه مطلب :
    حلیم غذایی کامل و تهیه شده از گندم است که منبع غنی روی، منیزیم، آهن و نیاسین محسوب می‌شود و اگر از گندم سبوس‌دار تهیه شده باشد، به عملکرد دستگاه گوارش کمک زیادی می‌کند.
    تاریخ ثبت :
    1397/03/12
    با غذا کلسترول بد را کاهش دهید
    خلاصه مطلب :

    1-جودوسر : اگر می‌خواهید کلسترول خون‌تان را کاهش دهید، کلید اصلی این است که غذاهای صبحانه را تغییر دهید. در واقع به نظر متخصصان، اگر  هر روز در وعده صبحانه از دو سروینگ  جودو سر استفاده کنید و این روند را برای ۶ هفته ادامه دهید، LDL یا کلسترول بد خون تا ۵.۳ درصد در این مدت کاهش پیدا می‌کند.
    تاریخ ثبت :
    1397/02/31
    نکات تغذیه ورزشکاران در ماه رمضان
    خلاصه مطلب :
    از فعالیت شدید بدنی و ورزش در فاصله سحر تا افطار بپرهیزید.
    بهترین زمان برای انجام ورزش حداقل یک ساعت پس از صرف افطار است
    تاریخ ثبت :
    1397/02/28
    از کپک موادغذایی چه می دانیم
    خلاصه مطلب :
    عوامل قارچی فساد موادغذایی به عوامل کپکی و مخمری تقسیم می شوند. کپک ها آن دسته از قارچ ها هستند که غالبا ایجاد بیماری خطرناکی نمی کنند اما گاهی در هنگام ضعف سیستم ایمنی بدن می توانند بسیار خطرناک باشند
    تاریخ ثبت :
    1397/02/18
    تغذیه و خلق و خو
    خلاصه مطلب :
    دادده های موجود نشان می دهند که ویتامین ها و مواد معدنی در بهبود وضعیت خلق اثر دارند و رژیم غذایی افرادی که دارای اختلالات خلقی هستند باید از نظر کمبود مواد مغذی مورد ارزیابی قرار گیرد
    تاریخ ثبت :
    1397/02/18
    تغذیه سالم تر در محیط کار
    خلاصه مطلب :
    ما بیشترین سهم غذای روزانه خود را در محیط کارمان صرف می کنیم.بنابر خیلی مهم است که در انتخاب این بخش از مواد غذایی روزانه مان دقت بیشتری داشته باشیم.
    تاریخ ثبت :
    1397/02/12
    باید ها و نباید های محصول ارگانیک
    خلاصه مطلب :
    در دنیایی زندگی می کنیم که بسیاری از مواد غذایی آلوده به مواد شیمیایی هستند، چه به لحاظ استفاده از سم و کود شیمیایی و چه به لحاظ انواع رنگ های شیمیایی، طعم دهنده ها یا مواد نگهدارنده. وقتی ادعا می کنیم محصول سالم که همه موارد مربوط به محیط زیست و ... را رعایت کرده، تولید کرده ایم باید طوری عمل کنیم که مردم برای سلامت محصول بتوانند بیشتر خرج کنند، چون این محصولات قیمت بالاتری دارند.
    تاریخ ثبت :
    1397/02/12
    غذاهای مقابله کننده با آلرژی بهاره
    خلاصه مطلب :
    مواد غذایی غنی از ویتامین C و اسید فولیک به کاهش التهابات ناشی از واکنش های آلرژیک کمک می کنند.
    تاریخ ثبت :
    1397/02/07

    صفحه قبلی  نمایش صفحه   از 29 صفحه بعدی
  • آگهی برای نمایش وجود ندارد

عضویت در خبرنامه

جهت عضویت در خبر نامه ایمیل خود را در قسمت روبرو وارد کنید
شما بعد از عضویت در خبرنامه در هر زمان می توانید با وارد کردن ایمیل خود عضویتتان را لغو کنید
لینک های مفید خدمات الکترونیکی شبکه های اجتماعی تماس با ما
تهران خیابان سئول شمالی شهرک سئول خیابان نسترن خیابان دوم شرقی پلاک ۲ طبقه اول
تلفن تماس 1 : 88037734 (021)
تلفن تماس 2 : 88037834 (021)
پست الکترونیک : info@behsite.ir