• مقالات عمومی
    مقالات عمومی پورتال به سایت ایران
    جستجو بر اساس
    چرا آهسته غذا بخوریم؟
    خلاصه مطلب :
    سریع غذاخوردن مشکلاتی را در پی خواهد داشت که در طولانی‌مدت می‌تواند به سلامت شما آسیب جدی بزند.اینجا دلایلی را باهم مرور می‌کنیم که لزوم آهسته غذاخوردن را نشان‌ می‌دهد
    تاریخ ثبت :
    1396/10/25
    بهترین غذاهای ضد التهاب
    خلاصه مطلب :
    التهاب امروزه به یک بیماری همه ‌گیر تبدیل شده است و به دلیل مصرف بیش از حد غذاهای فرآوری‌شده و استرس های زیاد، بسیاری از ما به التهاب مزمن مبتلا شده‌ایم. بنابراین اگر می‌خواهید این مشکل را کمتر کنید، باید غذاهای ضدالتهابی را درون رژیم غذاییتان قرار دهید.
    تاریخ ثبت :
    1396/10/20
    تغییر عادت‌های غذایی برای افزایش اشتها
    خلاصه مطلب :
    مصرف صبحانه سالم و مقوی، متابولیسم بدن را برای انجام فعالیت‌های روزانه تنظیم می‌کند.
    صبحانه‌ای سالم و متعادل می‌تواند شامل ماست، میوه‌های تازه، اسموتی میوه‌های مختلف، غلات کامل و شیر و...  باشد
    تاریخ ثبت :
    1396/10/19
    آیا کالری منفی واقعیت دارد ؟
    خلاصه مطلب :
    برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، هیچ افسانه‌ای مثل مواد غذایی با «کالری منفی» آن‌قدر جذاب نیست. در ادامه سعی می‌کنیم به حقیقت پی ببریم
    تاریخ ثبت :
    1396/10/17
    تغذیه و کاهش درد های قاعدگی
    خلاصه مطلب :
      دیسمنوره اولیه، همان درد شدید اسپاسمی در قسمت تحتانی شکم طی روزهای اول قاعدگی است که یکی از شایع ترین اختلالات قاعدگی بوده و بر کیفیت زندگی زنان اثر می گذارد.
    تاریخ ثبت :
    1396/10/13
    چگونه از شر سرماخوردگی راحت شویم؟
    خلاصه مطلب :
    غیر از پوشیدن لباس‌های گرم و نوشیدن مایعات فراوان، راه‌های دیگری نیز برای درمان سرماخوردگی وجود دارد.  
     
    تاریخ ثبت :
    1396/10/04
    مواد غذایی موثر در بهبود خواب
    خلاصه مطلب :
    متخصصان معتقدند که همه افراد به 8 ساعت خواب شبانه نیاز ندارند اما خواب کمتر از 5 ساعت را نیز خوب نمیدانند. کیفیت خواب نیز از  مدت زمان آن مهمتر است. 
    تاریخ ثبت :
    1396/09/28
    بهترین غذاها در هوای آلوده
    خلاصه مطلب :
    آلودگی هوا به یکی از مشکلات اساسی در جهان امروز تبدیل شده است و تقریبا هیچ انسانی نمی‌تواند از آن دور بماند. بنابراین، بهترین کار این است که با اثرات منفی ناشی از آلودگی هوا مقابله کنیم.
    تاریخ ثبت :
    1396/09/26
    میوه در شب یلدا
    خلاصه مطلب :
    مصرف انار مانع بروز بیماریهای قلبی می شود. این میوه مانند چای سبز مقادیر بالایی آنتی اکسیدان دارد که مانع اکسیداسیون کلسترول بد در بدن شده و از باریک شدن دیواره عروق جلوگیری می کند
    تاریخ ثبت :
    1396/09/25
    ارزش تغذیه ای آجیل شب یلدا
    خلاصه مطلب :
    آجیل این شب برخلاف آجیل عیدنوروز، خام بوده و نمک ندارد این آجیل به آجیل شیرین معروف است و از آنجایی که بو داده نیست، از نظر متخصصان تغذیه مفیدتر هم هست
    تاریخ ثبت :
    1396/09/25
    میوه پاییزی پرخاصیت
    خلاصه مطلب :
    خرمالو میوه‌ای است  خوش طعم که فواید مختلفی دارد. از جمله فواید آن میتوان به تقویت بینایی، کاهش علایم پیری، بهبود عملکرد هضمی، پیشگیری از انواع مختلف سرطان، تقویت سیستم ایمنی، کاهش کلسترول، افزایش متابولیسم، تقویت استخوان ها، کاهش فشار خون ، بهبود جریان خون، کاهش التهاب و مراقبت از پوست اشاره کرد
    تاریخ ثبت :
    1396/09/23
    اندر فواید چغندرقند (2)
    خلاصه مطلب :
    تاریخ ثبت :
    1396/09/21
    اندر فواید چغندرقند (1)
    خلاصه مطلب :
    چغندر قند دارای فواید مختلفی است که از آن جمله می توان به درمان آنمی، سوء هاضمه، یبوست، مشکلات کلیوی، اختلالات کسیه صفرا، سرطان و بیماری های قلبی اشاره کرد. 
    تاریخ ثبت :
    1396/09/21
    سلامتی با گوجه فرنگی
    خلاصه مطلب :
     آب گوجه‌فرنگی، مواد مغذی کلیدی و مهمی را برای بدن فراهم می‌کند که همگی برای عملکرد مطلوب بدن ضروری هستند.آب گوجه فرنگی منبع خوبی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها نیز می باشد
    تاریخ ثبت :
    1396/09/19
    نگاهی از نزدیک به تغذیه دانشجویی
    خلاصه مطلب :
    بحث غذا شاید بزرگ‌ترین مشکل و مسئله صنفی قابل طرح در بین دانشجویان باشد؛ مشکلی که سال هاست با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و باید علاوه بر بی‌کیفیتی غذا هزینه نه چندان مناسب آن را نیز بپردازند.
    تاریخ ثبت :
    1396/09/16
    مراقبت تغذیه ای از مبتلایانHIV/AIDS
    خلاصه مطلب :

    توصیه هاو مراقبت های ی تغذیه ای با توجه به وضعیت و مرحله بیماری  فرد مبتلا و نیز وضعیت تغذیه ای او ، متفاوت است.
    تاریخ ثبت :
    1396/09/10
    تغذیه ی مناسب برای معلولین ذهنی
    خلاصه مطلب :
    معلولان ذهنی به علت مشکلات غذا خوردن و تداخل غذا و دارو و همچنین تغییرات در الگوی رشد و یا وجود اختلالات متابولیکی در معرض کمبودهای تغذیه ای قرار دارند و مددکاران اجتماعی و مراقبان معلولان ذهنی بایستی برای کسب اطلاعات تغذیه ای و انتخاب غذای مناسب در این باره آموزش لازم را ببینند. زیرا برنامه ریزی صحیح تغذیه ای می تواند تاثیر مثبتی روی سلامت جامعه معلول ذهنی داشته باشد
    تاریخ ثبت :
    1396/09/10
    روغن زیتون را به رژیم خود اضافه کنید
    خلاصه مطلب :
    کافی است که روزانه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بخورید تا از فواید آن برخوردار شوید. شما می‌توانید روغن زیتون را جایگزین چربی‌های دیگر مانند  کره کنید. 
     
    تاریخ ثبت :
    1396/09/05
    معجزه ای به نام پروبیوتیک
    خلاصه مطلب :
    پروبیوتیک ها باکتری ها و مخمر های زنده  ای هستند که فواید زیادی برای سلامتی دارند .
     
    تاریخ ثبت :
    1396/09/02
    فواید موز
    خلاصه مطلب :
    تاریخ ثبت :
    1396/09/01

    صفحه قبلی  نمایش صفحه   از 28 صفحه بعدی

عضویت در خبرنامه

جهت عضویت در خبر نامه ایمیل خود را در قسمت روبرو وارد کنید
شما بعد از عضویت در خبرنامه در هر زمان می توانید با وارد کردن ایمیل خود عضویتتان را لغو کنید
لینک های مفید خدمات الکترونیکی شبکه های اجتماعی تماس با ما
تهران خیابان سئول شمالی شهرک سئول خیابان نسترن خیابان دوم شرقی پلاک ۲ طبقه اول
تلفن تماس 1 : 88037734 (021)
تلفن تماس 2 : 88037834 (021)
پست الکترونیک : info@behsite.ir